Iespējams, pamanīji, ka tagad aplūkot plašu piedāvājumu klāstu un pilnībā veikt ceļojuma rezervāciju ir iespējams uzreiz tiešsaistē. Saprotam, ka var rasties dažādi jautājumu saistībā ar to, kā šī sistēma darbojas, tādēļ lūk atbildes uz aktuālākajiem jautājumiem.

CEĻOJUMA IZVĒLE:

Kā iespējams izvēlēties ēdināšanas tipu?

Jūs varat arī izvēlēties ēdināšanas tipu viesnīcu sarakstā, izvēloties “Ēdināšana”.

Kā filtrēt meklēšanas rezultātus? 

Jūs ceļojumu sarakstā atradīsiet daudz filtrus un varēsiet izvēlēties braucienu pēc – viesnīcas tipa, ēdināšanas, kūrorta un utt.

Kā nopirkt ceļojumu?

Kad esat ievadījis visus ceļošanai nepieciešamos datus – ēdināšanas tipu, numura tipu, spiežat “REZERVĒT”. Pirms spiežat “SAGLABĀT INFORMĀCIJU” rūpīgi pārbaudiet, vai visi logi ir pareizi aizpildīti. Norādiet precīzu e-pasta adresi, jo uz to saņemsiet visus ceļojumam nepieciešamos dokumentus. Lai veiktu apmaksu, ievadiet visus nepieciešamos personas datus un izvēlieties savu banku un apmaksas veidu – pilna apmaksa vai daļēja apmaksa. Ja visa informācija būs norādīta korekti, automātiski tiks atvērts Jūsu internetbankas interfeiss.

Kur es varu konsultēties par ceļojumu un rezervēšanas veikšanu?

Mājas lapā ir norādītas nepieciešamās koordinātes un palīdzības tālrunis, lai saņemtu atbildes uz Jūs interesējošajiem jautājumiem.

SAMAKSA PAR CEĻOJUMU:

Kā apmaksāt ceļojumu?

Par ceļojumu jānorēķinās pēdējā rezervēšanas solī. Jums ir jāizvēlas viena no pieejamajām bankām un jānospiež “MAKSĀT”.

Kas notiek pēc daļējās apmaksas?

Pēc maksājuma jūs saņemsiet e-pastu, kas apstiprinās Jūsu veikto daļējo maksājumu un tajā būs norādīts, kad veicams nākamais maksājums. Lai veiktu nākamo maksājumu, nospiediet e-pastā redzamo saiti.

Kas notiek pēc pilnas apmaksas veikšanas?

Pēc pilnas apmaksas veikšanas uz e-pastu Jūs saņemsiet visus ceļojumam nepieciešamos dokumentus.

Vai iespējams veikt nākamo maksājumu, neizmantojot bankas saiti, kas norādīta manā e-pastā, kuru saņēmu no ALIDA TŪRS?

Nākamo maksājumu iespējams veikt, izmantojot bankas rekvizītus, kas norādītas e-pastā.

Vai nepieciešams maksāt visu summu uzreiz?

Ja līdz ceļojumam atlikušas vairāk kā 21 dienas, iespējams maksāt avansu (10-20% apmēra), ja atlikušas mazāk kā 21 dienas, nepieciešams veikt pilnu apmaksu. Apmaksas noteikumi var mainīties.

Kā es varu veikt apmaksu, ja mans bankas noteiktais dienas limits ir mazāks nekā nepieciešamā summa?

Ja bankas limits ir mazāks nekā nepieciešamā summa, Jūs varat veikt daļēju apmaksu vienā dienā un nākamajā dienā atlikušo daļu.

CEĻOJUMA DOKUMENTI:

Kad es saņemšu ceļojumam nepieciešamos dokumentus?

Ceļojuma dokumentus saņemsiet pēc pilnas apmaksas veikšanas.

Kādus ceļojuma dokumentus, man ir nepieciešams saņemt?

Uz e-pastu saņemsiet: Tūrisma pakalpojumu sniegšanas līgumu, aviobiļetes un viesnīcas vaučeru.

Kādi dokumenti ir nepieciešami?

Ceļojot ES robežās ceļojumam, nepieciešama derīga pase vai Id karte, aviobiļete un viesnīcas vaučers. Ceļojot ārpus ES robežām, nepieciešama derīga pase, aviobiļete un viesnīcas vaučers.

CITI JAUTĀJUMI:

Vai nopirkt ceļojumu tiešsaistē ir grūti?

Tas ir vienkārši – iegādāties ceļojumu tiešsaistē. Jums nepieciešams izvēlēties galamērķi, ceļojuma datumu un viesnīcu un ievadīt personas datus. Automātiski veiksiet maksājumu un saņemsiet ceļojumam nepieciešamos dokumentus uz e-pastu. Mājas lapā ir norādītas nepieciešamās koordinātes un palīdzības tālrunis, lai saņemtu atbildes uz Jūs interesējošajiem jautājumiem.

Vai ir droši iegādāties ceļojumu tiešsaistē?

Tas ir pilnīgi droši pirkt ceļojumu tiešsaistē. Visi Jūsu personas dati ir aizsargāti.

Vai tiešsaistē iegādāties ceļojumu ir lētāk?

Tas ir lētāk.